Miks vajab iga ilusalong head kodulehte?
Miks vajab iga ilusalong head kodulehte, mis on sisukas ja informatiivne?
Kindlasti võib nõustuda sellega, et mitte igaühel ei ole aega, oskuseid ega tahtmist näiteks blogi pidada. See on ju aeganõudev töö. Kuigi tasub kuhjaga ära. Aga koduleht- see tuleb teha.
Koduleht pakub usaldust ning loob sissetulekut. See on koht, kuhu sinu salongi potentsiaalne klient kõigepealt vaatab ja su teenuste kohta lähemat infot otsib. Koduleht on iga ettevõtja turunduses asendamatu.
On populaarne pidada Facebooki lehte ja siis ehk ka Instagrami kontot selle kõrval. Mõlemad on suurepärased valikud – lisaks reaalsele veebilehele. Reaalsuses peletab vaid Facebooki suunamine suure osa kliente eemale.
Kõige hullem on see, kui inimene viib Googlis läbi otsingu, kus soovib leida võimalikult lähedal asuvat sobivate teenustega ripsmesalongi ning suures elevuses klikib leitud vastetele – ning on ikka ja jälle ettevõtete lärmakale Facebooki lehele suunatud.
Kui su ettevõttel puudub koduleht, siis tekitab see inimestes kahtlusi, kas tegemist on ikka usaldusväärse ja reaalse teenusepakkujaga, kes omab oma asjade üle kontrolli. Kui eest leitakse vaid natuke infot Instas ja siis hunnik pilte Facebookis… see kõik tundub väga pealiskaudne ja ebaprofessionaalne.
Kui inimene otsib millegi kohta infot, siis vajab ta vaikset keskkonda, kuhu on kogu vajalik info kantud loogiliselt ja ülevaatlikult. Facebook on segane, selle välimus muutub iga kuu, see on lärmakas koht, mis pakatab võõraste inimeste tunnetest ja tahtmistest.
Sa tõesti vajad kodulehte ja mitte ainult. Sa vajad selget, korralikku, informatiivset lehte, mis loob usaldust ja lojaalsust.
Kokkuvõttes tullakse sinu juurde oma elutähtsa osaga- välimusega. See ei ole naljaasi.
Kuidas teha kodulehte ja blogi
Loo kodulehega usaldust
Brändi oma salong
Üks ühtne ja harmooniline brändikuvand loob usaldust. See paneb su potentsiaalsed kliendid uskuma, et su tegevus iluteenuse pakkujana on hästi organiseeritud ning et hoolikus on sinu jaoks oluline. See on tõenäoliselt üks põhilisi põhjuseid, miks sa ei saa Facebooki oma põhilise turundusvahendina kasutada – see koht on lihtsalt liiga segane. Pealegi ei saa sa seda vajalikul moel brändida.
Sinu koduleht peaks peegeldama seda, milline on su töökoha atmosfäär ja olemus. Kasuta selleks kindlaksmääratud brändivärve, kirjafonte ja fotostiili – nii harjuvad inimesed su brändiga kiirelt ära ning sa erined massist.
Sinu koduleht peaks kliente informeerima
Su koduleht on koht, kust inimesed leiavad mõne minuti jooksul praktilist infot su salongi asukoha, teenuste, hindade ja väärtuste kohta.
Kirjelda oma teenuseid hoolikalt
Mida paremini sa oma teenuseid kirjeldad, seda vähem hirme su potentsiaalsetel klientidel on. Vasta nii paljudele küsimustele kui võimalik.
Kui sa oled teenuste kohta kirjeldusi sisestamas, siis mõtle inimestele, kellel puuduvad su teenuste kohta igasugused teadmised, kuid kes on piisavalt uudishimulikud, et neid ise ära proovida.
Võtame näiteks ripsmepikendused – kui su lehe külastaja soovib sama kauneid ripsmeid kui ta sõbrannal, siis vajab ta teavet erinevate ripsmepikenduste stiilide kohta ning milline neist sobib tema vajadustega kõige partemini.
Lisa kodulehele alati ka hinnakiri
Lisa alati oma teenuste hinnad ka veebilehele. 80% inimestest ei hakka sulle iial helistama või e-kirja saatma, hindasid küsides. Inimesed tahavad näha kohe, kas nad saavad su teenuseid omale lubada, samuti soovivad nad võrrelda erinevate teenuste hindasid. Vahel määrab see ära selle, millist teenust ta seekord üldse valib. Kui sul hinnad puuduvad, ei valigi ta midagi.
Tutvusta oma töötajaid
Näita, kes on see inimene, kes su klienti teenindama hakkab. Oled see ainult sina, või leidub su salongis veel töötajaid? Lisa nimed ja lühike tutvustus. Pane juurde pildid, või siis mitte. Tutvustus toimib igal juhul usaldust loovana ning aitab hirme vähendada.
Võimalda veebipõhist aja broneerimist
Investeeri veebipõhisesse broneerimissüsteemi oma kodulehel. Olenevalt pakkujast, võib sellise lisa hind varieeruda kümne kuni kolmekümne euroni kuus, kallimaid variante sa ei vaja. Inimesed ei armasta tänapäeval enam helistada, nad tahaks kõik ühes kohas kiirelt ära teha – sinu veebilehel.
Inimestele teeb heameelt, kui selles on koheselt näha lahtiste aegadega kalender ja inimene saab rahulikult järgi mõelda, milline aeg talle sobivaim on. Pealegi on selline süsteem ka sulle aja- ja energiasäästjaks.
“Meist lähemalt” leht
Kasuta võimalust, et ära rääkida oma lugu. Loo tugev ja haarav “Meist lähemalt” leht, mis laseb su tulevastel klientidel tutvuda sinuga lähemalt, õppides tundma sinu stiili, missiooni, su lugu ja su teenuseid.
Inimesed ostavad inimestelt – ja eriti sellistelt inimestelt, kes neile meeldivad, kellega nad omavad midagi ühist ja keda nad usaldavad. Sinu “Meist lähemalt” leht on su parimaks müügileheks, kuna see on koht, kus inimesed saavad täpsemini teada, kes sa oled.
Seda lehte täites näita üles põnevust ja kirge. Mida rohkem sa oma külalistele näitad, et sa armastad seda, mida sa teed ja kui väga sa ootad nendega oma oskuste jagamist – seda paremini nad sind mäletavad ja soovivad just sinu salongis omale aega broneerida.
Laadi üles endast ja oma töötajatest mõned haaravad fotod – ka see tõstab su müüke! Siin ei määra vaid hea väljanägemine. Iluteenused on väga isiklikud ja seepärast pane rõhku avatusele ja sõbralikkusele.
Jaga saadud tagasisidet
Kui sa lisad oma “;eist lähemalt” lehele varasematelt klientidelt saadud tagasisidet, siis muudad sa oma kodulehe veelgi paremini toimivaks ning lood juurde müügivõimalusi.
Mida “Meist lähemalt” lehele lisada
- Tervitusega sissejuhatus
- Mida te pakute
- Keda te aitate
- Teie lugu
- Isiklikke põnevaid fakte
- Kontaktiinfo
- Lingid sotsiaalmeediasse
- Fotosid
- Tagasisidet
- Linke meediasse, kus on sinu salongist juttu
Kontakti leht kodulehel
Muuda oma kontaktiinfo nähtavaks!
Lisa oma kontaktiinfo nii “Meist lähemalt” lehele kui ka selleks ette nähtud kontaktilehele. Lisa vajalikud telefoninumbrid, asukoht ja e-maili aadress. Kontaktivorm on samuti hea lisand, kuid pane see lisaks välja kirjutatud e-posti aadressile.
Puudulik kontaktiinfo veebilehel on suureks kaotuseks igale ettevõttele, seepärast ole siin hoolikas.
Lisa juurde ka lingid oma ettevõtte sotsiaalmeedia kanalitele.
Muuda oma ettevõte Googlis leitavaks
Üheks kõige lihtsamaks ja fektiivsemaks viisiks Googlis leitavaks saamisel on kodulehe omamine.
Proovi õppida nii palju kui sa saad kohaliku SEO kohta – see aitab tuua just sinu ettevõtte seotud otsingute etteotsa.
Kasvata oma kohalolu Googlis, luues ideaalse turundusringi:
- Lingi oma kodulehelt ettevõtte Facebooki, Instagrami, Pinteresti, YouTube ja mis iganes sotsiaalmeediat sa veel kasutad, kontodele.
- Lisa lingid oma sotsiaalmeedia kanalitelt ja oma Google My Business profiililt kodulehele.
Selline taktika aitab sul katta Google otsingus mitu postisiooni korraga ja kui kõike õigesti teed, siis mitu esimest positsiooni.
Lisaks lood sa juurde kliente, kes naudivad hästi organiseeritud süsteemi, mis sa loonud oled, saades su sotsiaalmeediast inspiratsiooni ja kodulehelt informatsiooni.
Blogi sinu kodulehel
Iga ettevõtte üks esmaseid turunduskanaleid on aktiivne blogi. Blogi pidamine annab:
- Alati värske sisu, mis tõstab kodulehe nähtavust Googlis.
- Usaldust, kuna blogi kaudu saab edastada vajalikke teadmisi ja oskuseid.
- Lojaalsust, sest läbi blogi õpib su klient sind paremini tundma.
Blogi kirjutamine on üsna aegavõttev, kui seda tihti teha. Kuid kui paned iga nädal natuke aega kõrvale, et üks kliendile väärtust pakkub postitus kokku panna – olgu selleks tekst, fotod või video – siis on sul aasta lõpuks 52 postitust. Ja see on juba midagi.
Saa blogimiseks oskuseid juurde siit e-raamatust:
